ZakelijkHier moet je allemaal op letten als je een...

Hier moet je allemaal op letten als je een eigen kantoor hebt/krijgt

Krijg je binnenkort een eigen kantoor? Of ben je van plan om een kantoor te gaan huren/kopen, dan is het slim om te kijken wat je nodig hebt. In dit artikel geven wij jou een aantal tips hoe je dit kan doen en op welke manier.

1. Bepaal hoeveel ruimte je nodig hebt.

Een goede vuistregel is doorgaans een budgettering van ongeveer 1.000 vierkante meter voor elke vier tot zes werknemers. Dit is belangrijk om een gezonde werkomgeving te creëren, vooral voor mensen die full-time op kantoor werken. Hierbij is het belangrijk dat er ook genoeg ruimte is voor andere elementen los van bureaus.

2. Houd rekening met uw werknemers.

Breng in kaart waar jouw werknemers wonen en zoek van daaruit een kantoorruimte die voor iedereen relatief gemakkelijk is om regelmatig naar toe te reizen. Het bedenken van een centrale locatie is daarbij de belangrijkste overweging. Als je het iedereen gemakkelijk maakt om daar te komen, behoud je meer talent en blijft iedereen energie houden.

3. Sta open voor het onderverhuren van een kantoor.

Als je net begint met het binnenhalen van inkomsten, maar je bent niet winstgevend, dan heb je misschien niet genoeg op de bank om een ​​verhuurder te overtuigen om voor langere tijd een commerciële ruimte aan je te verhuren. Als dit voor u het geval is kan je jouw eerste kantoorruimte onderhuren. Onderhuren op kortere termijn is vaak van maand tot maand. Sommige kunnen ook een jaar meegaan.

4. Regel alle zaken binnen kantoor

Wanneer je een eigen kantoor hebt, dan is het belangrijk dat je alles goed geregeld hebt wanneer je er wil gaan werken. Denk hierbij dus niet alleen aan de plekken waar iedereen gaat zitten maar ook aan de benodigdheden die je nodig hebt om te kunnen leven in het kantoor. Denk bijvoorbeeld ook aan airco’s, verwarming, een koelkast in de keuken, een oven of magnetron. Dit zijn dingen die je snel kan vergeten. Ook servies is erg belangrijk natuurlijk. Een vaatwasser mag eigenlijk niet ontbreken. Daarnaast moet je ook al het afval goed regelen. Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om overal door het kantoor kleine prullenbakjes neer te zetten die geleegd worden in een grote rolcontainer buiten. Deze rolcontainer kan je bijvoorbeeld op laten halen door een bedrijf, waardoor je hier geen tijd meer aan verliest, en je kan focussen op het bedrijf.

Laatste Nieuws

Waarom online meubels kopen een goed idee is

Online winkelen heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen, en dat geldt ook voor het kopen van meubels...

De nieuwste trends in wintersportmode voor mannen

Als jij een man bent die graag op de hellingen staat, dan weet je dat het belangrijk is om...

Waarom risicobeheer essentieel is in de bouwsector

Als je ooit betrokken bent geweest bij een bouwproject, dan weet je dat er altijd risico's zijn. Deze kunnen...

Je verbouwing opfleuren met Sigma S2U Gloss

Als je een verbouwing plant, wil je natuurlijk dat alles tot in de puntjes perfect is. Dat betekent ook...

AanbevolenGerelateerd
voor jou