Zakelijk Hier moet je allemaal op letten als je een...

Hier moet je allemaal op letten als je een eigen kantoor hebt/krijgt

-

Krijg je binnenkort een eigen kantoor? Of ben je van plan om een kantoor te gaan huren/kopen, dan is het slim om te kijken wat je nodig hebt. In dit artikel geven wij jou een aantal tips hoe je dit kan doen en op welke manier.

1. Bepaal hoeveel ruimte je nodig hebt.

Een goede vuistregel is doorgaans een budgettering van ongeveer 1.000 vierkante meter voor elke vier tot zes werknemers. Dit is belangrijk om een gezonde werkomgeving te creëren, vooral voor mensen die full-time op kantoor werken. Hierbij is het belangrijk dat er ook genoeg ruimte is voor andere elementen los van bureaus.

2. Houd rekening met uw werknemers.

Breng in kaart waar jouw werknemers wonen en zoek van daaruit een kantoorruimte die voor iedereen relatief gemakkelijk is om regelmatig naar toe te reizen. Het bedenken van een centrale locatie is daarbij de belangrijkste overweging. Als je het iedereen gemakkelijk maakt om daar te komen, behoud je meer talent en blijft iedereen energie houden.

3. Sta open voor het onderverhuren van een kantoor.

Als je net begint met het binnenhalen van inkomsten, maar je bent niet winstgevend, dan heb je misschien niet genoeg op de bank om een ​​verhuurder te overtuigen om voor langere tijd een commerciële ruimte aan je te verhuren. Als dit voor u het geval is kan je jouw eerste kantoorruimte onderhuren. Onderhuren op kortere termijn is vaak van maand tot maand. Sommige kunnen ook een jaar meegaan.

4. Regel alle zaken binnen kantoor

Wanneer je een eigen kantoor hebt, dan is het belangrijk dat je alles goed geregeld hebt wanneer je er wil gaan werken. Denk hierbij dus niet alleen aan de plekken waar iedereen gaat zitten maar ook aan de benodigdheden die je nodig hebt om te kunnen leven in het kantoor. Denk bijvoorbeeld ook aan airco’s, verwarming, een koelkast in de keuken, een oven of magnetron. Dit zijn dingen die je snel kan vergeten. Ook servies is erg belangrijk natuurlijk. Een vaatwasser mag eigenlijk niet ontbreken. Daarnaast moet je ook al het afval goed regelen. Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om overal door het kantoor kleine prullenbakjes neer te zetten die geleegd worden in een grote rolcontainer buiten. Deze rolcontainer kan je bijvoorbeeld op laten halen door een bedrijf, waardoor je hier geen tijd meer aan verliest, en je kan focussen op het bedrijf.

Latest news

3 tips tegen gehoorschade!

Het komt tegenwoordig helaas steeds meer voor, gehoorschade. Vooral onder jongeren is gehoorschade steeds meer opkomend, doordat er slecht...

Vlot en stijlvol op Nubikk

Persoonlijk heb ik altijd enorme moeite met het kopen van nieuwe kleding. Goede kleren zijn niet goedkoop en goedkope...

Heerlijk lopen doe je op Gabor

Iedere dag worden er wel weer nieuwe producten op de markt gebracht. Soms van een al bestaande lijn en...

Het huis van jou maken

Wanneer je net verhuisd bent, voelt een huis vaak nog niet als ‘thuis’. Je moet het nog van jou...

Tips voor tijdens je sollicitatiegesprek

Wanneer je gaat solliciteren bij een nieuwe baan of een stage, dan is het slim om je goed voor...

Tips om wat leuks te maken van je tuin

Om iets leuks van je tuin te maken, hebben wij een aantal ideeën op een rijtje gezet. In deze...

Must read

3 tips tegen gehoorschade!

Het komt tegenwoordig helaas steeds meer voor, gehoorschade. Vooral...

Vlot en stijlvol op Nubikk

Persoonlijk heb ik altijd enorme moeite met het kopen...

AanbevolenGerelateerd
voor jou